Monday, 21 February 2011

sekilo 12 ringgit

as salam isnin


helooo..ha baru sempat nak buka blogs..pehh memang meroyan la minggu ni memang sibuk giler babi punya la sampai tak ada mase nak duduk dekat rumah..jangan fikir bukan2 cinonex tak buat yang tidak2 yea..


ape yang sekilo 12 ringgit ni..buah duriannnn..sapa2 yang hantu durian memang kene la..tekejut berok makyeh cinonex bila dengar..padahal durian kampung jea..bukan ade gred sangat pun sampai 12 henget sekilo..


cinonex rasa diorang ni nak pegi haji balik hari agak nye..





p/s..apa pasal upload gambar tak keluar gambar ha..kosong jeaaa??

6 comments:

Muhd Fadil said...

nasib baik i tak suka makan durian. hehe.. jimat..

intan izani said...

bukan musin skrg.. tu yg mahal semacam kot

tintasanubariku said...

durian gred ape ek yg best??

cinonex coreyan said...

@Muhd Fadil: samo la cinonex pun tak minat pun durian ni..

cinonex coreyan said...

@intan izani: mungkin la sebab tu agaknye..tapi mahal betol..terkojot cinonex..hehe

cinonex coreyan said...

@tintasanubariku: banyk..cinonex ada templet pasal gred durian..hehe