Tuesday, 15 March 2011

kalau nak!! tak sempat tanggal kain

assalam


helooo..ha ni la penyakit cinonex bila dapat menaip sesuatu tu mula la tak nak berhenti..jari jemari ni gatal jea nak menaip..jentik jari laju2 baru tahu..terpaksa la di kontrol supaya tidak menghasilkan sesuatu yang tiada isi..


kalau nak!! tak sempat nak tanggal kain..dengar bunyi title macam lucah jea tapi tidak sebenarnye hanya la wayang semata2..ape yang cinonex nak cakapkan ialah pasal gelojoh ni..kalau nak kan sesuatu tu tak fikir pape dah main serbu jea tak pakai helmet..


tak kire la benda tu baik ke buruk ke ataupun mendatangkan musibah pada masa akan datang..silap2 boleh pecah kepala..fikir nikmat di dunia jea..nikmat di sana pernah di fikirkan..?


bila dah terlalu fanatik atau adik beradik dengan gila pada sesuatu tu sanggup buat ape saja asalkan dapat memuaskan nafsu atau kehendak diri sendiri sampai mempersetankan orang lain..ibarat ada otak tapi letak kat punggung..


cinonex hanya ingin meluahkan sesuatu secara beradab..fikir la sendiri apa die kalau nak!! tak sempat tanggal kain..??


siapa yang makan cili die lah yang rasa cili..tak kan makan cili rasa kfc pulak..peace









p/s..dunia2..fuhhh semakin goyang di jiwa..

26 comments:

Jamiel said...

Yang penting kita kena la bertenang kalo nak wat sesuatu..

Shamsuddin Amin said...

suke pribahasa tu...
spe mkn cili trase cili... haha

cinonex coreyan said...

@Jamiel: yup..betul la..tenang n sabar jela bnyk2..sekajp jea pun kat dunia ni bukan lame pun =)

cinonex coreyan said...

@Shamsuddin Amin: haha..saje nak menjahanamkan bahasa..ape nak jadi la dgn kau cino

Nadhirah-chan said...

hahaha , dalam nak bagi nasihat , boleh gak pakai title yang agak menyerong dari topik . kehkehkeh . apepun , great reminder for all of us , thanks ^^

SMK JENAGOR said...

skong3,,

cinonex coreyan said...

@Nadhirah-chan: hehe..kene buat perumpamaan..title entry sangat penting untuk tarik pembaca =)

cinonex coreyan said...

@SMK JENAGOR: tq2 =)

amny.. said...

otak daku da ke laen da pk tadi..ehhehehe

cinonex coreyan said...

@amny..: haaa ooo biasa yea..jgn fikir yang tidak2..haha

HATYCIKNUURUL said...

hehehehe,..tak fkir yg tidak2,.pape pon,brtenang,kang dh trpijak kain,xke jtuh trsngkur,pecah mlut bagai,.hehe,.perumpmaan jgk tu,.keh3,.

cinonex coreyan said...

@HATYCIKNUURUL: buleh2..buleh buat satu title tu..hehe

Freaky said...

ooo ingatkan kain sape la yang tanggal td. huhu

FariehanIbrahim [LBC] said...

haha! adoiii, jgn tanggal kain ditmpt awam suda. >.<

yup2, nk wat sesuatu kne berpikir dlu, jgn nk gelogoh sgt knnn. ^^

cik ungu said...

kalau nak, x smpat tanggal kain.. bukan perasaan ketika nak cirit ke..?

cinonex coreyan said...

@Freaky: amboi freakkk..kalo bab tu lajuu jea eak..haha

cinonex coreyan said...

@FariehanIbrahim [LBC]: yeap..kalau bk kain tmpt awam tu dah memang golojoh sangt dah la..haha

cinonex coreyan said...

@cik ungu: bukan la..tu ibarat kalau nak cirit sangat baru nak gali lubang..haha

cikkirahaneh :) said...

saya sudaa blur .

kekeke :)

cinonex coreyan said...

@cikkirahaneh :): blur tang mane tu..hehe

mira_nas said...

fikir sebelum buat sesuatu`

gigiAriEma said...

pikir dulu sblum wat kan.. jgn otak seminit je. haha. mcm gigi

Mr iz said...

... buat tak ingat..... bila kantoi..he he h...
p/s : he he he mulakan dengan tertib dan doa ... he he he... baru afdal tanggal kain tu..he he he

cinonex coreyan said...

@mira_nas: yea betul2

cinonex coreyan said...

@gigiAriEma: haha..betul2 setujuuuuuu

cinonex coreyan said...

@Mr iz: haa oooo jgn fikir yg tidak2..hehe