Monday, 14 March 2011

model bangunan dari sebatang pencungkil gigi

assalam


heloooo..entry kedua malam ni..saja nak rajin2 kan balik taip entry macam dulu..dulu kalau dapat taip entry macam esok dah nak kiamat..sekali update nahhh ambik kau sampai orang tak dan nak bace..


dengar bunyi tajuk macam siot kan..saje nak bagi korang tertarik nak tenyeh entry cinonex ni ha..tu pun kalau setan duk berbisik suruh tenyeh la..ni ha cinonex kan suke benda2 yang seni ni lebih2 lagi benda2 yang bersaiz cinonet jea..






see..orang yang berseni ni macam2 ada..cinonex nak buat benda ni kene bertapa dulu la baru siap agaknye..


menguji sabar sungguh ni..







p/s..jiwa itu seni..seni itu jiwa

9 comments:

wasabi onee-san said...

creative sngguh org yg buat tuh..
dah tu mnguji kesabaran lagi kan.. ^^

akmal said...

perghhhh, kecik bebenor lah. cute nya

pwincess Lov3y dOv3y said...

mmg kreativ dan teliti la org yg buat tu.

~~ytazzizzaty~~ said...

eja pencungkil gigi mcm ni k0tt...........hahahah......nice p0st~~~

cinonex coreyan said...

@wasabi onee-san: segala benda nak kene uji la..hehe

cinonex coreyan said...

@akmal: biasala..kiut macm cinonex kan..haha

cinonex coreyan said...

@pwincess Lov3y dOv3y: yeapp..sabooo jela =)

cinonex coreyan said...

@~~ytazzizzaty~~: hahaha..macam mane boleh tertinggl n dgn g tu..cinonex betulkan da

waN Mohd Salim bafadhaL said...

adoi cem ne nk msok kat situ .. kecik sngat ..