Monday, 21 March 2011

segmen sudah di tutup

assalam

helooo..assalam isnin kepada sahabat2 sekalian..ceria2kan muka ade dengan senyuman tak rugi pun kalau senyum..tapi jangan lebih2 sudah..nanti orang kate urat putus pulak..


segmen bersama cinonex dah pun di tutup..terima kasih kepada mereka2 yang join dan terima kaseh jugak kepada mereka yang sudi jenguk2..rasanye tak perlu senaraikan mereka yang join sebab boleh kire dengan jari..


yea lepas ni mungkin boleh buat segmen yang lebih mudah dan simple..ramai sangat yang kate segmen ni susah..mana tak nye gambar muka sedey lepas tu suruh cerita kelakar memang tak terbuat la kan,haha..saje cinonex buat macam tu nak uji setakat mane daye pemikiran korang..


ok la nanti cinonex akan umumkan pemenang yea..tungguuuu

3 comments:

NuNu BeBeH said...

huhuu..
Nana lah diantara org yg sudi jenguk2 tuu..
Tapi xsempat nak join..:p
xde idea la cinonex..
Sori eh..:D

Tapi...nak hadiah bole x??hehee..=p

cinonex coreyan said...

@NuNu BeBeH: alaa nak kujam la macm ni..

boleh2..cekedis 20 boleh tak??

NuNu BeBeH said...

kujam??

cikedis 20 ey??
bukan doplohsen kan??
doploh bungkus kan..
mekaseh..
nana tuntut nnt..hahaa..