Tuesday, 25 January 2011

hobi bela ular sawa

salam..

harluu setiap orang ada hobi masing2..hari ni tak nak sembang banyak2 dan membebel banyak2..hari ni mood serius tak ada merepak2 sangat dalam blogs..ada orang bela kucing bela beruk..bela ni pelihara la menjaga..tak kan nak semua kene bagitau..letak ular dalam seluar karang baru tau..


nak pegang nak pegang kata budak itu


olo2 manja nye..ko buat macam usap kucing jea eak..


kalau tak ade tilam badan ular tu pun boleh..bukan setakat buat tilam..buat bantal pelok cium pun boleh

nasib baik la awek baju kuning ni tak cun..kalau cun dah lama aku belit..ular tu cakap la bukan cinonex


sapa2 nak tengok ko kene bayaran ok tak tanye makcik tu pada ular??



see..orang lain pelihara kucing ayam..korang pelihara ular sawa..telan ke korang baru tahu..tapi benda2 macam ni dah biasa kita tengok..tak jadi kepelikan lagi..hoho..wey cinonex ko merepak ape pulak ni ha..ko telan apa pagi tadi..kate mod serius..







p/s..diri sendiri tak terpelihara..nak pelihara atau bela binatang..haha








9 comments:

nelly said...

uish .
berani nya dorang .
silap-silap kalau ular tu lapar , memang cari nahas .

cinonex coreyan said...

hola..makan diorang kenyang sikit..=p

nelly said...

hahaha . .
seram bunyi ..

cinonex coreyan said...

haha..ntah macam tak ade benda lain nak pelihara..tapi tak ada arah la kalu dah minat dekat ular tuha..=)

atiEy_[azHa] said...

sangat berani. tapi betul lah tu. memang dah biasa.

cinonex coreyan said...

yea betol..=)

kUiE iTu AkU said...

besornye...mcm best plak bela ular nie...huhuhuuu

cinonex coreyan said...

@kUiE iTu AkU ha ape lagi p la bela..hehe

kUiE iTu AkU said...

On the Way hehehe