Thursday, 17 February 2011

serbu tak pakai helmet

as salam


yehhaaaa..rasa nak naip jea ape yang terlintas di fikiran sekarang ni..tapi jangan sampai tak ada isi atau info yang berguna sudah la..


serbu tak pakai helmet..bukan pergi serbu atau hentak kepala ke dinding tu dah tentu2 la pecah kepala karang..bukan kepala tu ada cop sirim macam cinonex pernah keluarkan entry dulu..nak bace entry cerita kepala cop sirim tenyeh sini guna tetikus yea..




serbu tak pakai helmet yang cinonex nak maksud kan ialah perbuatan seseorang tanpa usul periksa main belasah jea dah tak kira sesiapa..lepas tu ada jugak yang jenis suke main tuduh2 seseorang tu jika ada masalah dan sebagai nye tanpa siasat dulu apa yang berlaku..


bukan apa kite perlu menilai seseorang tu dahalu..tak perlu la nak menuduh2 tanpa usul periksa dan sebagainye..jangan serbu tak pakai helmet ok nanti silap2 pecah kepala nanti..peace






p/s..ini orang pun ada..dunia2






2 comments:

mykhalis said...

betul tue..apeapepun kene la siasat dulu..jgn main tuduh je..

cinonex coreyan said...

@mykhalis: betol2 =)