Thursday, 24 February 2011

masihkah kau ingat pada video tape

as salam


yehaaa..fuhhh rasanya dah tak sempat nak buat auto publish..buat jela entry mane yang duk telintas kat kepala tengkorak ni ha..


tadi duk melayan vcd cite orang putih..bukan cerita yang bukan2 ok..cinonex stalat atas dahi karang baru tu..8 hari lupa ingatan karang shot sebab urat putus..mase duk layan2 teringat benda alah ni ha..



cinonex klepet dari google..empunya gambar minta halal yea



masihkah kau ingat benda alah ni..benda ni la yang duk layan dulu..satu cerita rm1o ringgit beli cetak rompak dekat pasar malam..bagus kan memajukan perniagaan uncle cetak rompak..dulu nak beli vcd mahal..ni jela yang mampu beli..


tu pun mujur boleh beli..silap2 pinjam jea kat kedai 1 tape rm3..macam2 cerita ada..gambar pakai tape ni lebih clear dari vcd..cume tak tahan nye kotor jea so selalu la kene cuci..






p/s..jangan tengok cerita yang tidak2..sula biji mata karang..



20 comments:

mykhalis said...

saya ada simpan lagik..banyak gile..tapi dah berkulat dah..tak tau boleh buat lagik tak..huuuuu

NuNu BeBeH said...

ingat2...mesti la ingat..

last skali tengok org gune video tape ni..
26/1/2011..diulang 2011 taw!!
Masa kat Egypt hr tuu..

Nana otw naek bus nak ke Port Saed..
Pak Cik driver pasang cite gune video tape ni..
Tersenyum2 je la nana & da geng dgn kewujudan video tape tu..:D
Tapiii..sungguh sedih sebab video tape tu rosak..da lame sngt kot..

Pak cik tu terus tkr channel radio ngaji..Hee~~

TeAqArH said...

masih igt...
dulu tgk lion king ngn video tape je

kau kesah ke?? said...

wuuuuu. tape tu skang sume dah kena buang. kalau lah disimpan kan jadi kenangan.

cinonex coreyan said...

@mykhalis: yeke..kulat buleh makan ke tak tu?..hehe

cinonex coreyan said...

@NuNu BeBeH: alahai cinonex dah lame gila tak tengok benda alah ni ha..

cinonex coreyan said...

@TeAqArH: mase tu kanak2 riang lagi eak..=p

cinonex coreyan said...

@kau kesah ke??: loo yg buang tu nape..bahan khazanah tuuuuuuu

Gimi said...

Kat rumah nenek ak ad lagi..
suma cite P.Ramlee nya

cinonex coreyan said...

@Gimi: wow klasik tu..hehe

Mr iz said...

barang vintage tu cinonex...he he aku ada simpan lg tape video ni...he he... ada satu peti tu...he he ...macam macam ceta ada...ha ha ha ......

cinonex coreyan said...

@Mr iz: ok la tu..simpn 30 40 taun lagi harga ribu2 tu..khazanah lama..hehe

Up2saya.. said...

kat rumah byk lg video tape ni tersimpan..hehe..kenangan..

intan izani said...

player pun dah takde. kalau ada pun tape tu, buat hiasan je kot, tapi dulu mmg banyak tape, susun2 penuh satu almari sebab besar kan?

Citarasa Rinduan said...

SELAMAT PETANG.
wah!!
kenangan betul dgn tape2 nie.
dulu ayah sewa..hehehe....masa dulu kan cerita pelakon dr Indonesia meletop...layan indo kasino dan dono..hahahahhaha
MEMory sungguh

Jamiel said...

salam perkenalan..
datang menggegar dari blog citarasa rinduan..

cinonex coreyan said...

@Up2saya..: kalau banyak meh nak se..hehe

cinonex coreyan said...

@intan izani: ha tu la..dengn player2 sekali bagak..hehe

cinonex coreyan said...

@Citarasa Rinduan: cite ape tu..cinonex tak penoh dengr pun..hehe

cinonex coreyan said...

@Jamiel: ha tq2..hehe