Wednesday, 20 April 2011

ayoohh bangun orang timur!!

assalamu'alaikum dan bismillah


helloooo..mata dah orang macam orang stim ubat..tapi jangan salah faham pulak..biasa la dah name pun lepas mencekik tengah hari kan..ayoh bangun dari tido!! ayohh bangun orang timur..




lirik bangun - a.c.a.b

Cuba renungkan hari ke hari
Malapetaka di sana sini
Bencana datang dan juga pergi
Tapi pastikan kembali lagi
Kita masih di awang awangan
Berkhayal dengan kemewahan
hasil usaha peninggalan
Mereka yang telah kita lupakan

Entah apa yang akan terjadi
Bila bencana melanda nanti
Tiada siapa yang peduli
Dalam hidup kita hari ini
Jangan nanti di suatu hari
Menyalahkan sesama sendiri
Bila merdeka tiada erti
Sesalan tiada berguna lagi...

Jangan mudah engkau berkata
Dunia hanya sementara
Untuk kau mundur dan leka
buat selama-lamanya
Jangan nanti di suatu hari
Menyesali apa yang terjadi
Kerana engkau masih bermimipi
Di siang hari...

Bangun..dari tidur
Bangun...orang timur





nak dengar lagu ni meh dekat you tube..line tenet macam siput sedut..terhegeh2 macam penagih nak upload video..


ingat orang pantai timur jea ke..semua seluruh malaya la bangun..kite kan orang timur..jangan nak perasan lidah tu makan chess..

3 comments:

NuNu BeBeH said...

Orang timur tengah pon da bangun taw!!

Cinonex wat la lompat bintang..
biar segar sket...hehehe

sayanakhiburan said...

yeah! kawe sokong sokmo orang timur!

apik pehe said...

yeahhh..bangun doh ni..cuma dop mandi lg..hehe