Friday, 29 April 2011

buku perpustakaan terkecil di dunia

assalamu'alaikum dan bismillah



helooo..peh memang rasa nak sawan dah 2 hari cinonex tak update blog dan berblogging macam orang gila blog..apekan daya cinonex kan insan yang lemah..haha


ahhh sudah2 jangan nak mengebang..terus pada tajuk buku perpustakaan terkecil di dunia..setiap orang ade hobi yang luar biasa..macam la jugak si jozsef tari dari hungary siap cari dan tempah lagi tu..setiap buku2 yang di hasilkan penuh dengan maklumat2 yang berguna..


buku yang paling kecil bersaiz 2.9 mm x 3.2mm..meh ramai2 kite jamu mata yea..nanti la cinonex taip entry panjang2 yang penuh dengan isi..













dah lama tak buat entry macam ni sebenarnye..tapi yang pelik tu ape kuburuknye kuku orang tu..ce kasi comey2 dulu baru la snap pic..haha



p/s..dunia2

15 comments:

NuNu BeBeH said...

Waaaah~~~terubat dh windu ngan entry cinonet2 nih....:p

GeminiGurlz said...

mmg kecik tu.. kena ada kanta pembesar disebelah...hihi

cinonex coreyan said...

@NuNu BeBeH ambik2..haha

cinonex coreyan said...

@GeminiGurlz knpa kat sblah..kat depan x leh ke..hhehe

tikin said...

haha..xsakit mate k bce bku kecik cmtu?adOi..haha..yg tak bleh blah pesanan kt bwh tu..yg psal kuku org tu buruk..hahaha..sempat lg cinonex ktuk ye..:p

.:|kamaryeah|:. said...

ade plak dlm byk2 tue kuku yang di komennya~
atoiilaa~

diana said...

kotornye kuku..
suka main pasir kot..:p

Farah Shamsudin said...

mak aii.. keciknya buku.. nampak ke nak baca tu.

cinonex coreyan said...

@tikin buleh2..pakai la kanta..haha betul la tu

cinonex coreyan said...

@.:|kamaryeah|:. haaa betul pea

cinonex coreyan said...

@diana mungkin la..

cinonex coreyan said...

@Farah Shamsudin nampak la kot..hehe

Koding said...

Kena baca guna mikroskop..

tokwan muda said...

pergh kecix giler pustako nie...pah payoh nok pege buku...

sj said...

cmne nk bce ni ... kocik aje ...