Tuesday, 28 December 2010

bagaimana orang melayu terkaya di dunia belanjakan wang

sila besarkan biji mate anda luas2..kite tengok gambar sampe lebam..kalo intenet lembab macam siput babi sila campak pc korang ke luar,haha..intenet punye pasal pc yang jadi mangsa..



sultan brunei..melayu terkaya di dunia



























































sultan brunei juga memiliki..

531 mercedes benz
367 ferrari
362 bentley
185 bmw
177 jaguars
160 porsche
130 rolls royce
20 lamborghini

total = 1932

His wealth is increasing by 90 Euro each second

His Throne




11 comments:

snsyafiqa said...

tu dia takut aku tengok....tak takut ka di akhirat sok lama tu nak kena hisab harta n amalan...adesss

cinonex coreyan said...

ha 2 la pasal..bersedehana suda..=)

Badrul Hisham Abdul Kahar said...

Biaq kaya tapi jgn lupa bersederhana dalam penampilan. Sebab miskin menghampiri kekufuran...
http://badrul-perjalananku.blogspot.com/

~NieZa~ said...

huh~
kaya gila~

cinonex coreyan said...

@~NieZa~: yup..sangt kaye..tapi kaye pun takut woooo..sok lusa ditanye mane harta tu di belanjakn

nabilah said...

gila kaya...susah hidup bnyk sgt harte nie...melampau2...

cinonex coreyan said...

@nabilah: uihhh..lame nak menjawab tu nanti..hehe

AkuMuzikFilem said...

amik satu sedekah kat kita2 pun takpe

MOK&SONS said...

fuhhh...tu dia...Bersyukur dengan apa yang ada je skang.. :)

MOK&SONS said...

fuhhh...tu dia...Bersyukur dengan apa yang ada je skang.. :)

Xavi De said...

perrghh..kete bnyak2 taruk kat mane..?
brunie tu luas tempurung jer, kasi kuar kete dia pon da boleh jem jalan...haha