Tuesday, 28 December 2010

simplysiti indah khabar dari rupa

cari kat pokcik google


simplysiti..produk kosmetik kat malaysia yang duk kecoh2 dulu 2..produk keluaran dato' siti nurhaliza kite orang kolepeh ni..orang kampung cinonex..haha..saje nak tumpang glemer sikit..
sape tak kenal dato' siti sila jangan jadi orang..lebih baik jadi siamang,jadi beskal, jadi kereta dan benda2 yang tak ade otak ni la..


time promosi sangat2 gah..macam2 yang di canangkan..


sejak akhir2 ni,mula kedengaran suara2 sumbang or suara2 yang tak bes..mengatakan pruduk simplysiti tak ade pape kelebihan,biase2 sahaja..ade yang memudaratkan..dan ade juga yang pengguna simplysiti cakap yang tuan punye produk tak guna simplysiti..guna produk lain..

sape yang harus di persalahkan dalam hal ni..nak salahkan simplysiti yang tak brape bagus atau kulit2 pengguna yang tak sesuai dengan simplysiti..??










p/s .. kalo da kulit muka macam jalan raye bergerutu tu tak kan bole bertukar jadi macam kulit epal sekelip mata kot..jangan mimpi laaaaaa








3 comments:

noornazuha said...

hehe...produk ni harap nama jeh..kualiti x diketahui...yg penting penjagaan dalaman....ye tak

cinonex coreyan said...

@noornazuha: iyeee.betul la tu..hehe

Anonymous said...

Sebelum guna simplysiti guna garnier. Promoter cube promote simplysiti pungpangpungpang. Lps guna muka jadik teruk. Naik jerawat. Sebelum tu muka bersih jee