Tuesday, 13 September 2011

gambar yamaha rxz

assalamualaikum dan bismillah..


haluu selamat berselasa blues la cinonex ucapkan..masih lagi mencari feel nak menaip entry yang menimbun, tertangguh entah bila la dapat cinonex merajinkan diri..


yamaha rxz iaitu kuda akhir zaman yang di minati para rempit2 semalaysia..kalau dapat rxz dah macam rupa beruk pun ade..elok2 tayar tu dua nak jugak bawa motor tayar satu..cinonex sempat la zaman2 muda remaja..sekarang cinonex dah insaf..coiiiii ok la malas cinonex nak taip benda mengarut ni ha..jamu mata jela..







ini champion punya tarak jual..








p/s..dah lama cinonex tak mengarut..:)

4 comments:

Wan Ms said...

hahaha..style2...

alyrds said...

hoho~ terbaekkkkkkk dari ladang!

ArulchelseA said...

cuak aku bro.. kih kih kih

Xavi De said...

haha...kecian,....