Thursday, 30 December 2010

rumah nabi saw dan sayyidah khadijah yang telah di hancurkan wahabi lahnatullah

semoga allah swt membalas kejahatan mereka ini..


korang tahu ape itu wahabi??beberapa kejahatan wahabi yang telah menghancurkan rumah nabi saw dan isteri tercinta baginda sayyidah khadijah yang semestinya dirawat dan di jaga dengan baik..tempat2 macam ni harus dijaga dan di pelihara untuk generasi akan datang mengenang nilai warisan nabi muhammad saw dan para sahabat baginda..

tetapi kini ia dihancurkan bagi mengelakan umat islam mengenang kembali nabi muhammad bin abdullah sekaligus mempromosi nabi mereka muhamad bin abd wahab.




Ini adalah foto Rumah Nabi Saw dan Sayyidah Khadijah as, tempat mereka berdua tinggal selama 28 tahun. Ini menjadi bukti sebenarnya WAHABI ingin menghancurkan semua sejarah umat Islam serta mengkafirkan Umat Islam.


Di atas ini gambar sisa runtuhan rumah Nabi Saw & Sayyidah Khadijah as yang dilihat lebih dekat.



Gambar di atas ini adalah runtuhan pintu masuk ke kamar Rasul Saw di rumah Sayyidah Khadijah as.



Gambar di atas adalah sisa runtuhan kamar Rasul Saw dan Sayyidah Khadijah as.



Di atas ini adalah Gambar runtuhan tempat Sayyidah Fatimah as, puteri kesayangan Rasulullah Saw dilahirkan.



Di atas ini adalah gambar runtuhan mihrab tempat Rasulullah saw bersolat.




Gambar di atas ini adalah makam Sayyidah Khadijah as (yang besar) dan puteranya, Qasim (yang kecil) di sudut.


banyak lagi perubahan2 yang wahabi lakukan yang kite tak tau atau perasan..sebagai seorang umat islam berjaga2 pasal wahabi2 ni jangan terkeliru atau terkonpius..ikut mazhab yang betul..nak tau lebih lanjut pasal wahabi tonyoh al-fikrah.net.


sebahagian besar gambar diambil dari kitab Ummul Mu’minin, Khadijah binti Khuwaylid, Sayyidah Fie Qalby al-Mushtafa karya dr.muhammad anduh yamani yang telah diterjemahkan oleh penerbit pustaka iiman dengan judul Khadijah Drama Cinta Abadi sang Nabi...beliau adalah bekas menteri penerangan kerajaan arab saudi..



4 comments:

Red said...

gila lah diorang ni.

cinonex coreyan said...

@Red: biasa la..dunia dah nak ujung2 =)

ZouL said...

bhaye tol diorang ni....

mysarah said...

terok lh depa ni.