Saturday, 29 January 2011

entry yang tertangguh

salam petang sabtu..

harluuu..hujan masih melanda bumi pahang..mungkin terlalu banyak korban kerbau2 pendek di bandar ni agak nye..biasa la nak raya cina ni..makan besar la..dalam keadaan kepala yang toing2 ni sempat la jugak nak ngorat2 awek cinonex ni ha..


masih ada entry2 yang tertanggung tak sempat cinonex nak posting kan..cadang nak post entry sampai muntah hari ni tapi tak kesampaian juga..


jadikan ujian ni sebagai tarbiyah dalam diri..nanti cinonex akan mengganas balik dengan entry2 yang tertangguh tu..






p/s..bila la sakit kepala ni nak hilang..

5 comments:

Armiza said...

moga berjaya poskan entri yang dah tertangguh tu yea..^_^

r-5 said...

ian cinonex ni nnt infomtau klu da post entry yg tertangguh tu. hehehe. :)

cinonex coreyan said...

armiza : insyallah doa2 kan..

r-5 : buleh tak ade la..rajin2 la kemari yea..

ANATI SOKI said...

anati soki menanti entry yg tertangguh kamu itu.. hehehe
anat flloe mellow kamu

cinonex coreyan said...

yea tunggu2..tak boleh keluar semua terus..kene slow2..hehe