Tuesday, 4 January 2011

kutipan filem hantu kak limah balik rumah cecah 6 juta

credit to google

sape yang dah tengok cerita hantu kak limah balik rumah ni??..ramai geng2 yang dah tengok kate cerita ni kelakar habis..tapi cinonex tak tengok lagi..macam biase la tunggu orang upload kat intenet..download jea..bagus kan buat keje macam tu..haha

filem hantu kak limah balik rumah adalah sekuel dari pada filem zombi kampung pisang arahan dari pengarah mamat khalid..pada hari pertama tayangan filem ni dah berjaya kutip 1 juta..angka yang boleh di banggakan bagi filem melayu..dan pagi tadi cinonex tengok berita kat tv yang filem ni dah hampir cecah kutipan tayangan sebanyak 6 juta ringgit..bukan rupiah ok..tv tu cakap la..kalo tv tu tipu cinonex pon tipu korang jugak la..

hoyeehhh ni antara filem yang berjaya menarik penonton dan kaki2 wayang selain filem ngankung..







p/s..support la sikit filem orang malaysia..filem luar belum tentu best lagi..



No comments: