Friday, 28 January 2011

mei hua menangis kerana cinta?

salam jumaat..


yehaaa cinonex rasa hari ni dah macam duduk kat obersea dah..tak pun duk kat dalam gua..tak nampak pun wajah awek cinonex yang bernama sang suria atau nama femes nya matahari la..time sejuk2 ni ha meh layan lagu cina ni..tapi jangan salah faham bukan lagu berbahasa cina..

cerita seorang gadis cina bernama mei hua



lirik mei hua - evolusi

Engkau yang menyatakan
Apapun jua
Kita 'kan pertahankan bersama
Kecundang jua
akhirnya kita
membina membela cinta
Hatiku dan hatimu
Dihiris luka
Kerana terpaksa mengalah
Bezanya kita
Amat ketara
Kau tetap Mei Hua
**
Mei Hua
Mei Hua
Menangis kau kerana cinta
Mei Hua
Mei Hua
Pedihnya makinku terasa
Menikam di sukma
Bagaikan sembilu
Aku diulit mimpi ngeri
Mei Hua
Inilah cerita cinta kita
Biarlah kering kegersangan
Usah disirami
Dengan air mata
Lupakan diriku,
Mei Hua
Mei Hua...



nak tengok video di tenyeh sini..mei hua..layan beb..





p/s..hari ni hari jumaat sooo






2 comments:

KUREKURE COMEL said...

mei ling tak de ke?alaaaa...hehehe...
gurau pg jumaat ye tuan blog...huhuhu

cinonex coreyan said...

ade2..sape kate mei ling x de..cume orng tak buat lagu guna nama mei ling jea..haha