Wednesday, 19 January 2011

nak jadi silent reader atau blogger

salam..

haii..entry yang ketiga untuk pagi ni..nak jadi silent reader ataupun seorang blogger..soalan yang selalu tertanya pada diri cinonex dulu sebelum terjebak dalam dunia blogs ni..


bertahun2 lama nya cinonex menjadi silent reader tegar bukan silent hill dalam cerita omputeh tu..tak ada rasa nak jadi seorang blogger sampai la terbuka hati balik nak berblogs..setan punya kerja la ni berbisik di hati kecil cinonex..


jadi silent reader seronok..dapat banyak tengok gelagat blogger tanpa di ketahui..ada silent reader yang bagus ada yang tak berapa nak bagus ni pegi kondem orang..tak kesah la apa pun kan..rambut sama hitam hati lain2..kalau semua nye bagus2 tak ada la kemeriahan nye..tak ada la liku2..ambil sebagai pembakar semangat..


jadi seorang blogger ni pun seronok sebab dapat banyak ilmu, dapat ramai kawan2..dan boleh la tambah skil penulisan bahasa melayu yang dulu korang dapat cangkul kaki 3 tu..boleh berada dalam dunia macam mana menjadi seseorang di alam maya ni ha..macam2 lagi la..kalau nak cerita lebih2 sampe terbakar pc korang pun jadi..fikir sendiri..



terpulang hak individu nak jadi seorang blogger atau pun silent reader..tak ada sapa2 nak paksa..terpulang pilih jea mana nak..malas nak bebel panjang2..chalooo dulu










p/s..cinonex nak jadi dua2 sekali..


2 comments:

adibabdullah said...

nk jdi blogger tpi dlm masa yg sma jd silent reader psl mls nk komen bnyk..hehe

cinonex coreyan said...

same lo den pun..buleh geng dengn cinonex la nih..=)