Tuesday, 25 January 2011

pengendali blog atau forum perlu istihar LHDN

salam


harluu..macam biasa la..bila time pagi2 kerja ni duk berjalan2 bace paper jela..tak pun buat taik mata..ok buat taik mata tu tipu jea..gila ape keje tido time keje..tapi kalu betol ape salah nye kan..haha


sekarang orang duk bising2 kat paper pasal blogger dapat untung satu juta tu la..red mummy tu..tipu la kalu jadi blogger tak kenal kan..nasi tambah betol paper ni..entah la cinonex pun malas nak cakap pape hal ni..yang terbaru pulak jabatan penerangan dah keluarkan di fb nye..


tak nampak tenyeh jea


malas nak cakap lebih2..biasa la orang kite ni..bukan buleh tengok kite maju sikit..kite sepatut bersaing berusaha untuk berada diatas sama dengan orang tu..tapi kita tak kalu boleh nak menjatuhkan orang supaya duduk kat bawah sama2..kalau cakap kang ada yang menyentuh sensitiviti orang pulak..hati kaca ni susah..



lepas ni orang nak berniaga online pun dah tak senang..lepas ni nak jual ape??..jual diri kene cukai tak??








6 comments:

White Bird said...

jgn emo2.. kerajaan kan suka dahulukan rakyat..

so ape2 rakyat la kena dlu =)

cinonex coreyan said...

haha..betol sangat la tu..rakyat first =)

nelly said...

semua nak kena cukai ..
adoi

cinonex coreyan said...

biasa la nelly..masuk rumah setan pun kene 20 sen =)

Nadhirah-chan said...

hahah , jual diri kena ada cukai ? sabar-sabar :)

cinonex coreyan said...

hehe..baik..ala bukan ape ni..kes2 macam ni mesti ade yang busuk hati la tu..