Tuesday, 18 January 2011

proton satria neo sudah di jual di jepun

salam..


harluu..syarikat pengeluaran kereta di malaysia semakin menggila sekarang ni..macam strategi diorang atur kan..yang terbaru mengenai produk proton akan di jual di jepun..


Proton sekarang ni bukan main hebat lagi, kalau dulu setakat masuk pasaran negara Eropah macam UK, kemudian Australia, negara-negara Arab, China, Indonesia, Thailand, sekarang ni bertambah maju pulak bila Proton dah meneroka pasaran Jepun. Baca baik-baik, Jepun tu, negara yang penuh dengan bermacam-macam syarikat automotif terkenal seluruh dunia, model kereta terbaru tu boleh dikatakan tiap-tiap hari keluar.


nak tahu lebih lanjut boleh cari info di arena kereta.













p/s..hari ni cinonex bersiar2 di dada2 akhbar..

3 comments:

AkuMuzikFilem said...

tu la pasal. bukan neo je, ada plak gosip yang exora dan persona akan direbadge mitsu

cinonex coreyan said...

@AkuMuzikFilem yea betulll..mau jimat kos tapi mau untung lebih ma..

soooooour said...

best2....Malaysia boleh!