Tuesday, 15 February 2011

batuk sampai keluar limpa

as salam selasa


yehaaa salam maulidur rasul kepada mereka yang beragama islam..kat mall ari konfem penuh dengan kapel2..pusat bowling tak ketinggalan nak mengolek bola dalam longkang dan jugak peminat2 jolok karpet meja snuker bukan buah snuker yang di jolok nye..jangan buat yang tidak2..


mesti ramai manusia2 yang berarak hari ni kan..bukan arak minumam air kencing setan tu..air tu haram tahu tak..mengalami keadaan kesihatan yang tak mengizinkan so terbunkang di rumah saja..kalau sihat dah tentu setan berbisik pegi la pegi la berarak sambut maulidur rasul..coiii la tak ada nye si setan tu nak suruh buat benda baik ni ha..


tak ada cume nak sembang bangun pagi2 jea tekak dah kering semacam dan batuk2..mujur sikit jea batuk nye kalau batuk kering tu ha tak ke naye sampai dengan limpa2 sekali keluar..





p/s..hari ni duk rumah jea sambil makan dodol..

2 comments:

ctpayong said...

as salam
uik...jgn ler batok sampai cam ghitu..haru biru kelabu gamaknya.

semoga cepat baik.

cinonex coreyan said...

@ctpayong: hehe..baik,saje je sakit nye sikit jea macam sakit tb hebohnye..haha