Wednesday, 23 February 2011

isu hot hari ini

as salam malam rabu


helooo..bawa2 la berenti menyuap makanan dalam mulut tu ha..bawa2 la berdating dengan yang satu..sambung kejap lagi eak..tak lupa jugak pada mereke yang duk tencongok depan pc lappy atau rakan2 nye yang lain..


isu paling hot hari ini ialah..entah cinonex pun tak tahu ape yang hot hari ni..tak bace paper tak tengok tv tak berjalan sangat dalam dunia maya..bukan maya nama orang perempuan tu..dan tak tahu ape yang duk berlaku sekarang ni di dunia luar..bagus la kalau kene lempang sedas baru nak ambil tahu kan..


bukan ape ada sebab2 yang tak leh nak mengelak dah..tunggu la akan cinonex balas dendam selepas perkara2 ini selesai..haha

4 comments:

mykhalis said...

malaysia lawan pakistan..hehe

aleen aiden said...

berita hot malam nih,fahmi keeper malaysia dcederakan.hu3

cinonex coreyan said...

@mykhalis: dqah tegok doh semalam..hehe

cinonex coreyan said...

@aleen aiden: cedera tang mane tu..hehe