Sunday, 17 April 2011

ini entry auto publish tapi bukan

assalamu'alaikum dan bismillah


selamat berhujung minggu..kepada mereka2 yang merewang di mall silakan tak ade sapa2 nak halang anda untuk melakukan ape saje aktiviti..aktiviti korang tiada kene mengena dengan diri cinonex..kepada yang jolok bola snuker jolok molek jangan sampai jolok karpet..golek bola bowling elok2 masuk longkang tu biasa jangan sampai masuk lorong orang sebelah sudah..


ini entry auto publish..ok tipu sebenarnye ini entry yang cinonex taip terus jea publish..selama riwayat blog cinonex ni idup..tak pernah sekali pun cinonex hasilkan entry auto..entah kenapa tak ada rasa nak buat entry auto sebab rasa macam tak ada magic..mungkin jugak tak kene pada masa dan suasana..tak kire la sesibuk mane, atau merantau ke mane sekali pun cinonex tak akan buat entry auto publish..


bagi cinonex auto publish sangat penting masa kite tak ada nak mengadap depan pc 25 jam..lebih sejam sebab sibuk sangat la katakan..rasa nye tak perlu lagi nak cerita mengenai entry auto publish..dah ramai yang canang ape itu entry auto publish..kelebihan dan kekurangan nye kan..


cume nak cite cinonex tak akan buat entry auto publish..tu jea membebel yang tiada isi di ujung minggu..peace,hapy blogging..=)

4 comments:

maiza love said...

kalu dah malas nak buat entry baru la bole buat auti publish kan kan kan..hehe..
maiza x pernah buat lagi tp nanti nak buat gak,kalu bz la...

cinonex coreyan said...

@maiza love iyo la..tapi x de feel la nak buat auto publish ni..spesis jenis yg petg keypad baru nak menaip ape yg terlintas..

dean said...

k2..jgn wt auto publish

cinonex coreyan said...

@dean ahakz..terpulng pade individu tu..cinonex memng tak la..