Sunday, 17 April 2011

sudah sampai masa untuk berubah

assalamu'alaikum dan bismillah


heloooo..hai entry kedua untuk hari ni..dah lama rasa nye tak update blog macam ni..mencarut jea lebih dari entry yang tak ada isi..


sudah sampai mase nye untuk berubah..bukan diri cinonex tapi isi2 yang ada dalam blog cinonex ni ha..akan bertukar seperti dahalu balik..update ape saje tak kira membebel,berita terkini atau info2 sekali pun..seperti mula2 cinonex buat blog ni ha..update entry sampai orang tak terbace..haha


ok la malas nak bebel panjang2..tidak akan fokus kepada satu benda sahaja..tapi akan lebih fokus kepada entry2 yang akan di hasilkan..akan memulakan perkara baru yang cinonex tak pernah buat..tunggguuuuuuuuu..=)



happy wekend..yeahhhhhhhhh

6 comments:

NuNu BeBeH said...

ape die yg xpenah wat tu cinonxe??
btaw la kite...hehehe..
kite2 je....:p

cinonex coreyan said...

@NuNu BeBeH haha..sekrg nak mulakn bermain SEO secara besar besarn..hehe

zaty luvlianncezzz said...

blog zaty pn dh berubah.nak wat sal cerpen lak

Need ur help..perlu pandangan seriussss---->
my 1st cerpen

dean said...

oke..i wait

cinonex coreyan said...

@zaty luvlianncezzz ok gak tu..x de la nak membebel sakan kan

cinonex coreyan said...

@dean tunggu jgn tak tunggu..hehe