Thursday, 12 May 2011

tak perlu menyusahkan orang lain jika tidak berkemampuan!!

assalamu'alaikum dan bismillah


heloo..entah kenapa dari hari kesehari cinonex semakin tidak berminat untuk menulis sesuatu..tapi cinonex susurkan langkah juga mungkin tiada apa2 isi..mungkin dek kerana gangguan masalah kesihatan dan masalah hati orang kate..mungkin orang melihat cinonex seperti orang lain tapi pada hakikat hanye cinonex dan die saja yang mengetahui..emm



mungkin juga kerana kesibukan kerja..jangan fikir yang tidak2 bukan sibuk buat kerja tapi sibuk buat taik mata..bagus kan cinonex,pekerja contoh la kata kan sila ikut cara cinonex..konfem kau tak pergi sekolah kalau termakan hasutan cinonex tu,haha..gelak tak iklas sebenarnye..sekadar menghiburkan hati..



ok cukup2 jangan nak nasi tambah cinonex duk cerita benda2 yang tak berfaedah..tak perlu menyusahkan orang lain jika tidak berkemampuan!!..pehh memang pendek sungguh title entry nye ha..yea jangan menyusahkan orang lain kalau dah tak mampu..lebih baik batalkan sahaja hajat korang tu sampai benda yang tak patut korang buat pun korang terpaksa buat juga bagi memenuhi kehendak orang lain..



banyak lagi cara yang boleh korang lakukan untuk mendapatkan wang tak perlu sampai orang parking kereta depan rumah sendiri pun korang nak saman..dah tu nak parking kat mane?dalam bilik kau ke?..ada otak boleh berfikir dan boleh menilai sendiri..tak perlu bertegang urat atau ape sekali pun..



tak perlu berkata apa..diam dan senyum jea tanpa muka bersalah..!!









p/s..kenapa benda ni datang balik pada cinonex..semakin diusir semakin hampir..

8 comments:

faidah misnan said...

sabar ek ..
dugaan hidup .
chaiyok2 ! !

FaTinFiRDaUs said...

erkk.. smpai mcm tu skali?? saba ye,..

NuNu BeBeH said...

Senjata seorang mukmin adalah berdoa~~~

Berdoalah cinonex agar segala takdir buruk untuk mu digantikan dengan takdir yang baik~~~

Tiada yang lebih indah melainkan dengan bersabar ketika menerima ujian~~

Xmo sedeh2 la buntat...
nanti combi pon sedeh jgk..huk3..

cinonex coreyan said...

@faidah misnan insyallah..terima kasih :)

cinonex coreyan said...

@FaTinFiRDaUs iye..mls nak ckp direct jea..

cinonex coreyan said...

@NuNu BeBeH yela nana..saje je eak komen kat sini..x nak la buat drama2 sedey kat sini..yg tahu ape yg berlaku biarlh ia tahu..yg tak tahu teruskn x tahu..hehe

intan izani said...

cinonex ke yg terkena saman tu... sabar ok.

cinonex coreyan said...

@intan izani lom terkna..hampir2..mujur ade member yg perasan..