Thursday, 19 May 2011

cinonex dah jatuh

assalamu'alaikum dan bismillah



helooo..salam ler cinonex ucapan kan pembuka bicara selepas lama tak ade..ape ke hal nye la cinonex ni jarang sungguh nak update blog..sebab tu la cinonex dah jatuh sekarang..jangan fikir bukan2 ok..


bukan cinonex yang jatuh bergolek atau tergolek tapi ranking alexa cinonex dah makin jatuh..yela dah jarang nak update blog kan..blogwalking pun dah tak buat..tungguuuuu cinonex yea sekarang ni belum abis bertapa lagi..lepas ni siap la akn cinonex balas dendam semula..hehe


ok la malas nak bebel panjang2..buybyeee

4 comments:

Raja Ellysya said...

1 of ur silent reader.
cpt lah hapdate cinonex! :P

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

ngtkan ko da jatoh cinta :-D

cinonex coreyan said...

@Raja Ellysya dah update dah ni ha..lepas ni cinonex akn selalu update blk macam biasa

cinonex coreyan said...

@SITI AISYAH BTE ARIFF aah jatuh cinta pade agama family sahbt dan bkl2 wife cinonex..opsss..haha