Sunday, 12 June 2011

dah lama tak mengila!!

assalamualaikum dan bismillah


heloooo salam hujung minggu ler kepada sahabat2..minggu2 macam ni masih ada lagi ke orang kenduri kawen ni??mungkin ada la kot..salam jugak la kepada buayapren dan cikaro2 yang duk merewang pagi2 ni ha..


kepada mereka yang main bowling tu golek bola molek2 sikit jangan sampai masuk lorong orang sebelah kepada mereka2 yang melalak tu melalak la sampai sepuas hati korang..jangan sampai orang azan kat tepi telinga korang baru nak balik rumah..dan tak lupa juga kepada penjolok karpet snuker..orang suh rodok bola snuker yang kau pegi rodok karpet meja snuker tu knape??


udah2 ini entry melalut..rasa nya cinonex dah lama sangat2 tak mengila dengan blogging ni ha..kadang2 jea biasa2 la orang sibuk la kate kan baru abis pertapaan..ok la malas nak membebel..caloooooo peace



9 comments:

cheqwa said...

hahaha...memang mengarut =.='
tapi rajin gak updet blog :D

Hanis Atikah said...

hahaha.. setuju!!!

spider_gurl86 said...

mangarut takpe jgn mencarut yea

cinonex coreyan said...

@cheqwa haha..tapi tak serajin dulu..dulu kadang2 sampe 10 entry shari..hehe

cinonex coreyan said...

@Hanis Atikah ape yang setuju2..hehe

Jumir said...

Janji ada n3...he3. Sy pun kdg2 merapu jgk.

cinonex coreyan said...

@spider_gurl86 insyallah..jangan mulut cinonex ni ha..

cinonex coreyan said...

@Jumir haha biasa la tu..nak serius memanjang tak jadi gak..

Lieyly ︱ Alia said...

haha , dlm ayat tuh perli2 pon ada , tpi ada nsihat jgk :)