Wednesday, 15 June 2011

tiup lilin sampai tersembur air liur atas kek

assalamualaikum dan bismillah


heloo.salam hari rabu di hari yang penuh suram durja dan sedikit kegembiraan..tak banyak sikit jea..tapi tak tak tahu la kepada mereka yang sambut hari kelahiran hari ni kan..mesti melompat2 macam kera dapat cekedis..


pagi2 lagi cinonex dah di jamu ke telinga cinonex dengan ucapan2 selamat ulang tahun..tapi bukan ulang tahun cinonex ok..ulang tahun orang lain la entah sapa2 dalam radio..cinonex layankan saje..cume terfikir bila ada kek mesti ada lilin..lepas tu mesti nak tiup2 lilin bagai..yang paling tak tahan bersembur2 air liur atas kek mujur tak keluar taik gigi jea..bhaha


lepas tu buleh pulak jamu kan ke orang??fikir2 kan nak ke korang makan..




dulu pernah share pasal hukum kek dan lilin..meh bace sini..hukum kek dan lilin ulang tahun kelahiran








p/s..selamat ulang tahun la cinonex ucapkan..semoga peningkatan usia korang sejajar dengan amalan korang..

6 comments:

kemboja said...

haha.. yai..

NasZ said...

huhu...excited sangat tu..huhu...

jemput join segmen simple terbaru saya..senang je..

SEGMEN SIMPLE: KEKUATAN DAN KELEMAHAN DIRI AKU ...

cik bulan said...

ahahah...yg bes kalo time tiup tu tangkap gmba...ade semburan2 mcm seni gitu..muahaha

caliph shuriken said...

sanggup lagi mamam cupcake drp kek tu, hukk...

anisyafrina said...

yerkk... huhu...

amna said...

dah berkurun lamanya, sejak kak long sampai adik saya semua sedia kek dgn lilin. hehehe.. banyak dah air liur ditelan. euw.. haha