Saturday, 23 July 2011

apa akan berlaku jika aku mula berblogging 2 tahun lepas?

assalamualaikum dan bismillah..


helooo selamat berhujung minggu la cinonex ucapkan kepada sahabat2 yang yang duk merewang dekat bandar2 hari ni..cinonex macam biasa la memerut di depan lappy yang hujung nyawa ni..dah terlalu lama rasanya cinonex tak mengunakan lappy ni..kalau tak kerana pc buat hal jangan kan nak on nak sentuh pun cinonex boleh kene sawan tau tak pun berbuih mulut..ok tipu jea saje nak mengebang hujung minggu..haha


apa yang akan berlaku pada cinonex sekarang sekiranya cinonex aktif berblogging sejak dari 2 tahun lalu..adakah blog cinonex sudah segah seperti blog lain tak pun duk takat tu jela..dok caye eak..meh sini cinonex tunjuk..


kalau tak nampak jangan segan silu nak tenyeh gune tetikus anda dekat pic tu yea..tapi jangan ade yang sekolah tingkat satu jea pergi tenyeh jari dekat monitor..memang cinonex korek hidung die dengan sesiku t senang sikit nak tengok..eh tengok pakai hidung ke pakai mata??


nampak kan cinonex dah buka akaun dekat blogger ni dari bulan june 2009 lagi..tapi kerana kurang nye bajet cinonex bantut kan hajat cinonex tu sampai la ke hujung tahun 2010 sipi2 jea lagi nak masuk 2011..tapi bukan bajet duit ok tapi bajet rajin dan bajet bagus jea nak buat blog..haha


kalau lah ada mesin masa kan ke senang buleh jugak cinonex tengok ape akan jadi yea kalau cinonex aktif blogging dari 2 tahun lepas..ish2







p/s..lembab giler cinonex menaip entry ni..pc aphal la kau buat hal balik..aku jual aku jual..

26 comments:

Jiejah Gorjes said...

anda mungkin dah jadi jutawan jika aktif blogging 2 thn lepas miahahahahahaha *ok tipu jerk* miahahahahaha

Miss Y and Her World said...

nama anda mungkin sudah mahsyur di seluruk pelosok blogosfera. haha. kalau lah kan. kalau.

Lelaki Memang Tak Akan Faham Perempuan
Antara Keinginan Dan Yang Dah Tertulis

zmah said...

mungkin dah ramai sesangat peminat awak...

intan izani said...

haha, bergantung kepada promosi.. kalau tak rajin blogwalk mcm sy ni, blog pun mcm tu jelah.. hehe

eddie said...

sama macam aku jugak...dh start sblom thun 2009 lagi...tp dlm dis 2010 bru btol2 aktif

kak lang said...

hahaha, kak lang lagi lama, ogos 2008...mula aktif june 2011, malu eden

cinonex coreyan said...

@Jiejah Gorjes yeke..maknenye 2 taun akn dtg cinonex jadi jutawan la..hehe

cinonex coreyan said...

@Miss Y and Her World kalau la kan..kalau tak x de nye nak masyur2..hehe

cinonex coreyan said...

@zmahminat blog dah la..jgn minat cinonex..hehe

cinonex coreyan said...

@intan izani hehe..betul gak tu..pape yg pntng usaha..terplng hal individu kan

cinonex coreyan said...

@eddie same la cinonex pun..bulan 12 2010 tu pun dah ujung2 baru nak buat blog

cinonex coreyan said...

@kak lang haha..x po la yg pntng ade jugak kan dari x de lngnsng..hehe

ZouL said...

hehehe..mungkin dah jadi mcm cikepal,ben ashaari..hehe..dh leh buang shoutbox kot heh

Adylia Qarissa said...

dkna lagi baru dr cinonex huhuuu..segan lak nak singgah sini :)

cinonex coreyan said...

@ZouLmujur kalau jadi mcm tu..haha

cinonex coreyan said...

@Adylia Qarissa nak segan ape nye..hapy blogging :)

ammboi said...

hehehhe..
mungkin cinonex pon dh x letak lg sbox kat blog nih...
hahahahahhahaha...

HARITH ISKANDAR said...

aku plak stat 2007.tp aktif pon 2009 le plak..hehe 2 tahun gak..xde mase.sbb mlas pon yer jugak..hehe :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

blogging oh blogging

mesti dah ramai peminat .ngeh ngeh

belog pun mesti femes gila . ngee

:)

cinonex coreyan said...

@ammboi haha..tgk keadaan..kalau sbox tu x semak cinonex letok la..:p

cinonex coreyan said...

@HARITH ISKANDAR haha lebih kurang mcm eden la jugok..

cinonex coreyan said...

@::ini belog saya . cinta hati saya:: femes tak pe la..tapi kalau gila tu cinonex tak emboh..

cik sakdi said...

kahkah gune sesiku T. bg siku kang. haha

amir aizat said...

blogger hebat laa

gnesop.com said...

macam2 mungkin :)
mungkin dah kahwin kot.. hahahah

syazu said...

mesty da jadik top blogger la kot..