Tuesday 19 January 2016

stokin sandy


stokin sandy dari mesir adalah jenama popular yang sering dipakai oleh kaum muslimat kita di malaysia. stokin sandy menjadi pilihan mungkin atas faktor material kain yang lembut, sejuk dan sangat selesa dipakai, seratus peratus diperbuat dari nylon dan saiz yang panjang hingga ke bawah lutut..yang pasti mengapa stokin sandy menjadi pilihan ramai adalah kerana tidak jarang dan aurat terpelihara.



Seperti mana yang semua orang tahu, aurat wanita adalah seluruh tubuhnya iaitu dari hujung rambut hingga hujung kaki kecuali muka dan pergelangan tangannya. Ia telah direkodkan dalam hadith sahih yang berbunyi:

Asma’ binti Abu Bakar telah masuk ke tempat Rasulullah s.a.w berada sedangkan dia memakai pakaian nipis. Rasulullah s.a.w lalu berpaling daripada memandangnya sambil berkata, “Wahai Asma’ sesungguhnya seorang wanita itu apabila telah baligh (haid) maka tidak boleh baginya menampakkan tubuhnya kecuali ini dan ini, seraya menunjukkan wajah dan telapak tangannya.” (H.R. Abu Dawud)



tetapi masih lagi ramai wanita di luar sana yang belum menutup aurat dengan sempurna terutamanya aurat kaki..



bagi muslimat yang mencari stokin sandy yang berkualiti dan harga yang berpatutan boleh jenguk di fb stokin muslimah. Terdapat perlagai warna pilihan kesukaan anda.



stokin sandy sandy stokin sandy murah stokin sandy hitam stokin sandy biege 1 stokin sandy opaque stokin sandy silvy stokin wanita stokin muslimah stokin selesa stokin perempuan stokin sandy murah




No comments: