Wednesday, 12 January 2011

doraemon punya cerita

yehaaaaa...

see betapa umumnye blogs cinonex..sampai doraemon pun cinonex nak cerita..

nak tukar dah..biasa harlu ni yehaa pulak..doraemon..siapa yang tak kenal dengan doraemon jangan tipu kata tak kenal ok..si doraemon ni cinonex celik mata jea dia dah wujud dah dalam dunia nia..sebuah karya fujio f fujiko mengenai seekor kucing biru yang bernama doraemon serta budak yang sengal2 ubi bernama nobita ni ha..

saya doraemon saya datang dari google

cinonex nak tanye satu benda dengan korang..pernah tak korang terfikir atau pun terperasaan, ternampak, tertengok serta semua yang ter2 ni la..episod cerita doraemon ni terlalu banyak sampai tak tertengok..dari kecik sampai la cinonex besar sentiasa ada episod2 yang kita tak pernah tengok..dari zaman pakai seluar terbalik sampai pakai seluar slek siap baju masuk dalam seluar sentiasa ada cerita doraemon ni..


sekarang ni pun still ade tayangan doraemon lagi setiap hari sabtu pukul 7.30 pm siaran ntv7..pehh kau tahu cinonex..jangan tipu kalau korang tak tengok..kecuali yang ngaji al quran dan berzikir ni la..haha



soalan yang cinonex nak tau kalau sapa2 tahu..cerita doraemon semua berapa episod ha??..macam tak terkira jea..















p/s..bila la ko nak abis cerita doraemon ni ha..



5 comments:

Ina said...

salam...blogwalking....awak minat sgt ngan doremon ni ek...

at_sy@ said...

doraemon comel ouh!!! hoho. bulat kecix bulat besa, bulat semua..hu3. biar la tak habes, nk bg bakal anak sy lyn doraemon gak lorr..huuu^^

cinonex coreyan said...

ina : buleh di katekan minat la..tapi x de la fanatik pun..da jarang tengok sbb duk blogging jea ni haa..hehe

cinonex coreyan said...

at_sya : macam salah lirik lagu doraemon jea tu ha..

Financial Advisor said...

Hehehehhe Salam untuk doraemon :D