Tuesday, 11 January 2011

duit dua ringgit terbaru

harluuu..

sebenarnye nak mengamuk tadi..pc buat hal dan card reader tak boleh nak membaca..saja jea kan nak menguji kesabaran cinonex yang sememangnya tahap kesabaran sangat la halusssssss cinonet jea besar nye..kalau sikit jea lagi ko buat hal mau cinonex hentak..

bukan ape cuma tadi dah taip satu entry tapi di sebabkan pc ni buat hal..terbantut nak taip entry tu..so tahun depan jela cinonex buat entry tu semula..tu pun mujur kalau cinonex nak buat..silap2 blogs ni pun dah tak ade..haha


cukup cinonex mengarut..nak tengok tak duet dua ringgit terbaru..



!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!



ni la duet dua ringgit yang terbaru..haha

rakan2 jangan marah beta yea..sekadar bergurau di petang hari..ni nama nye coklat duet..cinonex beli dekat kedai uncle depan rumah tengah hari tadi..harga seposen jea satu..









p/s..bila la nak balik ni ha..dah lebam biji mata tengok pc ni ha dari pagi tadi lg..

3 comments:

cik ciput said...

cisssss...memang nak kena sekeh..huhu

cinonex coreyan said...

begurau senda di petang hari..hehe

iffahhanna said...

nak dua rggt tu..suka..tp xnk kena sekeh.

kirim ke sini.

http://www.ifhanneed.blogspot.com