Tuesday, 11 January 2011

surat cinta

harluuuu..

sape pernah dapat surat cinta??..cinonex pernah,haha..kalau di ingat2 kan balik..tu la cara orang dulu2 bercinta nak berhubung kan..telefon tak ada..internet pun jauh sekali..time ni orang baru jea nak reka benda2 macam ni agaknye..


tak lupa juga la masa korang bercinta zaman monyet kat sekolah2 dulu kan..henset2 ni mane ada lagi time tu..nak bagi surat berkeping2 siap isi bedak lagi..kalau sikit bedak letak tu tak ape la jugak..ni mau dekat satu botol bedak agak nye isi..bila buka jea abis terabur bedak..haha


ayat dalam surat usah nak cerita la..jiwang abis..kalau baca kuat2 bagi orang dengar mau cair taik telinga agak nye..kalau time2 sekolah dulu kalau kantoi surat cinta..surat tu cikgu letak kat papan kenyataan..bagi semua budak2 baca..pehhh memang balik rumah beguling la empunya surat tu..bukan berjalan dah..maluuuuuuu siot..


tapi cuba korang buat benda yang dah lama orang tak buat nih..bagi surat2 cinta kat gelpren atau buayapren masing2..kan sweet gituu..


yang paling tak boleh blah tu dalam surat cinta mesti bagi pantun lagi..teringat ni la pantun kalau orang bercinta..pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas..tak pun pantun ni pen merah pen biru, u marah i luv u..haha


teringat weyyy zaman2 dulu..tapi masa tu da lama berlalu pergikan...nak tengok tak surat cinta awek cinonex kasi..
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!




kalau tak nampak tonyoh jela dekat gambar tu ha nak bagi gambar jadi bagak..tapi ingat..bukan tonyoh dekat monitor..tonyoh la dekat tikus korang tu..


surat cinta dari cik pulis untuk cinonex..memang siot la..kalau sekeping tu tahan jugak la..sekali bagi nah dua keping..kurus duet cinonex sekali kene kesek dengan diorang..tahu la kerajaan dah tak ada duet sekarang ni ha..

tapi apekan daya..salah cinonex sendiri..sape suh bawa laju2..yela dulu cinonex nak jadi macam michael jordan bawa kereta laju2..ha michael jordan??..memang patut pun ko dapat surat cinta cinonex..michael jordan tu main basketball..michael schumacher la baru betul..haha


tapi tak sempat nak jadi pelumba kereta sebab cikgu cinonex mati accident..tu yang kerja merepek2 kat blogs ni ha..haha



















p/s..rindu zaman dulu..time tu hapy jea..tak ada masalah pun..

1 comment:

syazu said...

hehe..surat cinta saman yg akan diingat smpai bile2