Saturday, 15 January 2011

kau tahu diri ku serba tiada

harluu..

ulat penyegat semakin bermaharaja lela di rumah cinonex..bukan maharaja lela pahlawan melayu dulu tu..seakan mengamuk2 menyerang entah datang dari mane..apa yang diorang ni marah sangat sehingga menggangu diri cinonex melayan perasaan ini..


lirik yang kan terjadi tetap terjadi - qiara

Di ketika ini keadaan tiada mengizinkan
Untuk ku lafazkan kata-kata menghuraikan perasaan
Tapi ku menyakini yang kan terjadi tetap terjadi
Usah ada gesaan apalagi suatu paksaan
Kau tahu diriku serba tiada ku ingin lebih bersedia

Lalu di atas nama cita-cita kau ku tinggalkan sementara
Dengan percaya engkau akan mengerti
Dan sabar menanti...

Berdoa-berdoalah sayang
Sepenuh keyakinan
Bukan berjanji bukan bersumpah
Cuma percaya...
Ku kan pulang padamu jua... (dinda)

Apa yang terjadi kan terjadi
Dengan keizinan Ilahi
Aku menyakini yang kan terjadi tetap terjadi
Aku menyakini yang kan terjadi tetap terjadi
Pertemuan... di azali...


nak dengar lagu ni sengat kat sini..feeling abis layan lagu ni..





p/s..mat rock pon jiwang jugak..



3 comments:

Mas-Azi-Mah said...

huhuhuhu :D lagu feberet =.=

cinonex coreyan said...

sama la..buleh jadi geng cinonex neh..hehe

Ina said...

layan..jgn tak layan...