Monday, 31 January 2011

keadaan warga malaysia di mesir

salam pagi isnin..


helo semua..mungkin krisis yang melanda di bumi mesir tidak sekecoh fasha sandha berbikini..mungkin ada mereka2 yang tahu cerita ini..

doakan semoga pelajar2 atau semua warga malaysia di bumi mesir dalam keadaan selamat dan terkawal..banyak perkara2 buruk yang sudah berlaku seperti pelajar malaysia kene rogol..balai polis di bom dan macam2 lagi..nak tahu cerita lanjut boleh jenguk2 di sini..tak pun korang google jea..nak cerita lebih2 tak muat page nih..



p/s..goyang kepala lutut rasa..





2 comments:

♥cik fyza ♥ said...

tu la cik fyza pon risau kn kwn2 cik fyza kat sne....xde kabar brite da mcm slalu~ kita doakan yg etrbaik ntok mreka sume..minta dijauhkan dri bhaya

cinonex coreyan said...

yea insyallah..doakan keselmtan mereka semua di sana..huhu