Thursday, 27 January 2011

makan sup seliper

salam..


harluu..tiba2 terasa nak taip lagi satu entry pagi ni..makan sup seliper??..korang pernah test ke dan ada ke orang jual sup seliper ni..dah tentu2 la tak ada orang jual benda alah ni..seliper tu pakai nye dekat kaki bukan seliper tu sejenis makanan..kalau jual sapa yang nak beli..


bukan ape..benda yang cinonex maksudkan ialah makan benda2 yang pelik atau teringin makan benda2 yang tak pernah di makan atau bahasa nye benda tu bukan makanan la..pernah tak sapa2 yang korang pernah dengar nampak terjumpa terlihat atau terkedu sebab korang sendiri teringin nak makan benda2 macam tu..



kalau yang makan kotor ni kire biasa la tengok macam orang makan tikus, ulat lundi, telor yang dah ada rupa dan yang paling bengong tu makan taik dan macam2 la..memang meleleh la air liur sapa2 yang peminat makan2 eksotik ni semua..tapi bagi mereka2 yang tak makan benda2 ni bukan air liur jea keluar dengan nasi lemak nasi goreng roti canai yang korang belasah tu keluar balik muntah sebab geli..haha



kite biase dengar bila orang pompuan mengandung ni suke minta benda2 pelik nak makan ni nak makan tu..tapi cinonex tak tahu la betul ke tak kan..cinonex kan bujang dan solo gitu..bukan tak laku ok saje jual mahal..awek kalu tengok cinonex mencicit kejar macam lalat hurung taik..tapi cinonex bukan taik la,haha..tu perumpamaan..



korang semua pernah tak dengar atau tahu ada orang minta nak makan macam sup seliper ke..kari tayar motor..gulai masam tempoyak pc ke..pernah tak sapa2 yang berkeinginan nak makan benda2 yang macam tu..??



saja mahu bertanye..jujur ok seiklas hati..mana la tahu ada keinginan macam tu..haha







p/s..apa yang kau merepek ha cinonex..ko merepak nak kene suap kasut kat mulut ko ke..






2 comments:

KUREKURE COMEL said...

ehhh...mina pernah rse nk mkn sup arnab je...awasss...hehehe...cian arnab i...kuikuikui

cinonex coreyan said...

hehe..ala arnab tu biasa..dulu cinonex pernah makan satay daging arnab..hehe..pernah la dari tak merasa kan..