Monday, 3 January 2011

spesis haiwan laut dalam

terlalu banyak haiwan2 atau spesis2 yang pelik,muke cun, yang rupe huduh dan sebagai nye..dan tak tahu ape kebendanye tu..ada di antara spesis2 yang kite tak pernah lihat terjumpe,tertengok,tertahu atau sebagai nye di dasar laut dalam...sumber ntah datang dari mane..tetiba jea bole wujud dalam inbox email cinonex..haa yang ni lagi pelikkk..haha


di antara foto2 spesis laut dalam..

rupa cam ikan bilis pon yea..



dah macam mulut pun yea..


encik paul..




tengok rope pon gerun..




ade tanduk lagi ikan neh..



dah macam muke poke&$@&%%*& pon ade..







setiap hari bole dikatakn hampir 200 spesis baru yang di temui..ish3

3 comments:

cek mona said...

huyoohh pelik2 je. kalau ikan plak nak garang je. haha

syazu said...

memang pelik!macam dalam citer spongebob..ikan laut dalam laen gn ikan laut atas2..

Xavi De said...

org cakap hidupan laut dalam nie buta...