Wednesday, 2 February 2011

1 motor naik 5 orang

salam rabu


yeahaaaa..entry kedua tuk hari ni sebab kejap lagi perlu setel kan kerja..time2 nak raya ni time tu la korang bagi kerja yea..saja mendengki kan diri supaya bagi orang mengingau malam2 pegi opis..uihh giler tahap gaban kalau dah mengingau macam tu pasal kerja..


tapi rentikan la teman cinonex kebal tak ada nye fikir2 pasal kerja nak bawa balik ke rumah..kerja2 kat rumah tuk beristeri rehat dengan sayang2 kan..haha


cukup2 mukadimah hari ni..1 motor naik 5 orang pernah tak korang nampak terdengar ternampak terpandang segala benda ter ni la..buat kerja gila 1 motor naik 5 orang..kalau budak2 kecik tak ape la jugak ni semua bagak2 macam guni beras belaka..yang askar buat akrobatik tu lain cerita la..betul ke eja akrobatik macam tu..hentam jela labu malas nak cek ejaan..


itu la perkara yang betul2 terjadi pada rakan2 cinonex apabila pak belang mengusha line dekat diorang time cari buah durian..tanpa rasa segan silu terus naik sebiji motor 5 orang padahal motor banyak jea..muka usah nak cakap gelabah jingga cuak macam2 la..yang terkincit pun ada agaknya..


bila dah takut apa2 pun boleh berlaku jangankan 1 motor naik 5 orang..bangunan tiga empat tingkat pun berani terjun kalau dah sampai tahap macam tu agaknya..cube kalau time normal..harammmmm lompat dari atas meja ke bawah pun dah ketar lutut sampai terkencing2 dalam seluar..seluar ape?? pikir sendiri..



so ape2 yang berlaku jangan cepat gelabah jingga dan bawa2 la bertendang eh silap taip lagi..lantak la malas nak tekan back space bawa bertenang ok..





p/s..ari ni nak taip sampai lebam sebab esok balik kampung cuti 4 hari..







4 comments:

aliefcmoi said...

hahahahah...terbaek dari ladang durian...

amir aizat said...

mmg best!!
hahah

mr.X said...

kesian motor tu...hahaha

nulhazwany abdul malik said...

1 moto naek sampai 5 orang.. adeh
nek ber3 pon da sempit..haha

tengah darurat..