Wednesday, 2 February 2011

apelah makna bercuti jika tiada wang

salam petang rabu..


harluuu..cadang hari ni baru jea nak taip entry sampai melepuh tangan sampai keypad tercabut..sebab esok balik kampung tercinta..line internet dah tentu2 la slow mengalahkan siput babi..nak buat entry auto rasa nye tak sempat dah..


apelah makna bercuti pada cny ni ha kalau tiada wang kan..bagi mereka2 yang berkerja swasta rasa2 tak dapat gaji lagi tu jangan nak menangis guling2 malu orang tengok nanti..bersyukur la apa yang ada walaupun anda akan tersungkur cny ni..haha


rasa nye ramai dah plan nak melencong cuti ni..bukan melancong ok melencong..lantak korang la nak buat ape dengan wang2 korang..jangan jadi beruang sudah..






p/s..ape yang ko merepak ha cinonex..makan buah limau banyak ker??








3 comments:

-[miracle]- said...

ah, agree !
ptptn pon ta masuk lagi. huarghh~

new entry : Kenangan dengan rokok

Mushthofa said...

tiada wang memang tiada senang

blogwalker

cinonex coreyan said...

mira : nanti dah masuk blanje cinonex eak..=p

mush : setuju3 =)