Wednesday 2 February 2011

si pengkid si tomboy si lesbian

salam malam rabu


yehaaa..baru berkesempatan nak menenyeh keypad pc cinonex ni ha..mengalamai kesibukan dari siang tadi membawa ke malam..dalam sibuk2 buat kerja tapi masih lagi sempat nak mengelat..renti2 la cinonex buat kerja..beruk panjat pokok pun reti berehat..


pengkid tomboy dan jugak lesbian..kenapa tetiba jea cinonex nak buat entry yang macam ni ha..mungkin di sebabkan petang tadi melihat gelagat2 manusia di pasar malam..macam2 rupa macam2 gaya..tapi yang rasa menarik perhatian adalah si pengkid ni..


nak kata muka tak ade market..kiut jea rasa nye kalau jadi perempuan..mungkin ada magnet yang menarik beliau ke arah tu..nanti la kalau cinonex jumpe budak tu lagi cinonex tanye jea kat die senang sikit tak payah nak meyemak fikiran jea napa die jadi macam tu..


lepas tu buleh bagi ceramah sedas dua..kalau tak nak dengar cinonex azan ke telinga die..mane la tahu mengelupur jadi perempuan balik..tu mujur die insap kalau die ceramah ke kau balik ha macam mane cinonex,haha..kelu tanpa berkata macam dalam mulut ada emas..



mungkin ada yang tahu mungkin ada yang tak tahu 3 kategori perempuan macam ni..


pengkid
seorang berjantina perempuan tapi berpakaian seperti lelaki..ha seperti? rasa nye bukan seperti dah..dah memang macam lelaki pun..tapi si pengkid ni bernafsu pada perempuan jugak..mungkin die tak sedar yang die ni *&^4$#@6%&*#%..ha korang letak la ayat sendiri dekat situ..malas cinonex nak taip..


tomboy
seorang perempuan yang berpakaian seperti lelaki tetapi masih mempunyai nafsu pada lelaki..spesis yang macam ni kategori yang sedar diri lagi..mungkin ada kesilapan ada di mana2 masa kecik2 dulu..faktor pengaruh kawan2 agak nya..tak pun faktor salah ibu mengandung..sapa tahu kan..haha


lesbian
seorang perempuan serta berpakaian perempuan..nafsu pun pada perempuan jugak..ha spesis yang macam ni susah sikit nak perasan sebab die macam perempuan biasa2 jugak..buat muka toye jea macam tak ada ape yang berlaku..




mungkin bumi dah tua..dah nak sampai ke penhujungnya..tapi yang peliknye sekarang ni..mana geng2 si pengkid dan tomboy ni di tempat cinonex??..adakah sudah pupus..tidak2 sama sekali..mungkin pergi bertapa ke bukit kuantan agak nye sebelum kembali dengan ilmu penuh di dada..



sekadar menulis apa yang terasa di perot cinonex..jangan marah2 nanti kene jual bak kate dalam cerita p ramlee..






p/s..pilih la yang asli

No comments: