Monday, 14 February 2011

10 cerita 11 menipu

as salam


yehooo..terasa kepala tintong selepas makan..biasa la lepas makan tengah hari kalau kat rumah lepas makan mesti tido la kan..sila lakukan untuk kesihatan tanpa rasa ragu dan malu2 ok,haha..di jamin badan akan bertambah sihat seperti ini..


see sihat la ni kan sampai terlebih sihat..ok cukup2 mukadimah untuk entry ini..10 cerita 11 menipu..ape yang cinonex nak gebang sebenarnye ialah sesorang atau makhluk ciptaan allah s.w.t yang kaki sembang la senang..atau orang yang suke bercakap la..potpet2 jea kerja die 25 jam..terlebih sejam sebab sebab banyak sangat benda nak bercerita..haha


ada yang cakap benar dan jujur tu tak ape la..tapi yang di ragui kebenaran nye macam mane..dalam bab bercerita tu usah nak cakap la..memang kencang la orang kate tapi betol ke orang tu bercerita atau auta sahaja..nasi tambah la katekan..padahal cerita sikit jea saja di tambah2 kan..macam tak biasa pulak..



berhati2 menilai seseorang..kulit buruk di luar tak semestinye isi buah tak sedap..


dulu cinonex pernah buat entry pasal mulut manis punggung busuk..nak bace tenyeh sini..ape yang cinonex tulis adalah benda2 yang berada di sekeliling cinonex..





p/s..sembang kencang tahan lagi..jangan mengumpat sudah..jangan buat yang tidak2..






2 comments:

ayin~weeweet said...

yg ni tipu ke x huhu

cinonex coreyan said...

@ayin~weeweet: aipp..mesti la betol..1 cerita 10 die punya betol tau..hehe