Saturday, 12 February 2011

aku makan nasi bukan makan orang

salam pagi sabtu


woohooo baru sempat nak godek2 internet ni ha..duk kecoh2 pasal blogger curi trafic la iframe la..terkena la jugak tempias sebab cinonex ada guna jugak..em malas nak cakap lebih2..orang melayu kite pantang di usik mula nak melenting..setiap orang ada pandangan masing2..bagi cinonex rambut sama hitam..ha sambung la sendiri ayat tu..


aku makan nasi bukan makan orang..sesuai sangat la bagi mereka2 yang pantang di cuit dan ada rasa2 dengki atau hati busuk tu..orang melayu kan..mana boleh orang duduk atas sikit..mula rasa nak sekeh2 bagi duduk bawah semula..cube la usaha bagi sama2 duduk kat atas..itu la yang nak di lakukan..


lain orang lain pemikiran nya..see berlapik dan penuh maksud kan kata2 tu sampai tak ada kaitan langsung dengan title entry..haha

6 comments:

Ahmad Faris said...

tembak orang tu gune robot~abis cerita..nyan

aLieF si Muncung ManiS said...

biasa la tu..diaorg semua cemburu dgn org yg senang..tak ape..biarkan diaorg..

HAW said...

cuba nak kaitkan dgn entry aku.. err! aku ke yg bersalah?

cinonex coreyan said...

@Ahmad Faris:x mo tembak..nak gune pedang..kelar2 bagi seksa dulu..hehe

cinonex coreyan said...

@aLieF si Muncung ManiS:ha tu la pasal..orang melayu kite ni memang tak senang duduk kalau ada orang lebih atau berada duk kat ats ni..saja je mau bikin kontrovesi untung2 boleh dapat trafic..

cinonex coreyan said...

@HAW:bagi cinonex tak rasa pun yang haw salah dalam hal ni..niat haw baik nak tolong rakan2 yang lain..macam haw cakap ibarat tali yang mengikat lidi2 supaya menjadi kumpulan lidi2 yang banyak..atau senang cakap jadi penyapu..baru la boleh sapu sampah bila dah berkumpul..tapi ada orang yang nak buka ikatan tali tu supaya lidi2 tadi terburai..


fuhhh gila bahasa..faham2 sendiri la..