Friday, 11 February 2011

artis melayu makan babi part 2

salam jumaat


yuhuuu..hari ni mengalami sindrom kesejukan yang amat sangat..sejuk panas sejuk panas lepas ni boleh demam di buat nye..ok la cinonex malas nak mengarut atau melawak panjang2..


cinonex tak tahu la siapa punya kerja ni ha..macam dah tak ada benda lain agak nye..meh tengok sini..makin menjadi2 pulak tu..


nampak tak..kalau tak nampak korang tenyeh jela dekat gambar tu dengan tetikus korang yea..bukan guna jari tenyeh dekat monitor..karang tal pasal2 keras kat situ kene karen..


waa semakin menjadi2 wey keyword tu..macam tak ada benda lain nak tengok agaknye..macam siot jea..dulu dah sekali cinonex pernah buat entry ni ha..nak bace tenyeh sini ..



macam2 la labu perangai orang ni..cume terfikir orang melayu ke yang cari keyword ni??..keyword untuk hari ni tu..




6 comments:

Finaz Jaafar said...

pelik2 je dowg search ni

cinonex coreyan said...

@Finaz Jaafar:ha tu la pasal

nursha410 said...

oohh....pelik2 keywords nya..ahakzz...

cinonex coreyan said...

@nursha410:aah la..ape terkehel ntah nak cari benda alah tu

KUREKURE COMEL said...

fuyooo....sape la yg search tu..ayooo...huhuhu

cinonex coreyan said...

@KUREKURE COMEL:entahhhh..kalau cinonex tahu senang la sikit..buleh cinonex stalat ats dahi tu ha..=p