Tuesday, 8 February 2011

perlu ke letak gambar pakwe atau makwe dalam blogs

salam malam selasa


helooo..rasa nak terkincit hari ini rasa malas nye nak buat kerja kat luar..tapi ape kan daya cinonex kan pekerja yang bagus so tanpa segan silu terus melakukan kerja tanpa bebelan di mulut walaupun mulut muncung dah boleh ikat pun..


perlu ke letak gambar pakwe atau makwe di dalam blog ni..untuk ape semua itu??..untuk menopupkan dosa2 yang dah sedia ada ke..atau pun menunjukan yang diri tu ada market yang tinggi..itu lah ape yang boleh kite lihat sekarang ni..


kalau bab nak letak gambar tu konfem gambar2 muka yang ala2 model gitu..gambar muka yang senget sebelah tak nak pulak letak..ada kah ada perasaan riak bangga ego bila sudah di miliki??..mesti la ada rasa macam tu kan..yela pakwe hensem2 awek comel2..kalau tak hensem dan tak comel ade ke nak letak..silap2 mengaku pakwe atau awek pun tak agaknya..


bagi cinonex lantak la labu..hak korang nak letak ke tak..bukan menganggu hidup cinonex dan keluarga cinonex pun..hak individu tak akan di cabul..blogs korang suke hati korang la..wekkks






p/s..siapa makan cili dia la terasa cili tak kan rasa strawberi pulak..

6 comments:

W said...

LIKE. haha, tapi kd2 bagus jugak depa letak gmbaq bf/gf depa. bila tsrempak nnti, eh dia tu bukan bf/gf org ni ke? apasal dgn org ni pulaak. haa
:D

cik gigiputih said...

hahhaha ..
tape tawu !
poyo terlebih~

KUREKURE COMEL said...

nsib baik mina xletak....walau dah halal..hehehe.

cinonex coreyan said...

w : ok gak tu..tapi macam biase kene jea..=p

cinonex coreyan said...

cik gigi : ho tu la pasal..bes kot sebab tu letak..tapi bukan cinonex dengki yea buat entry ni..

cinonex coreyan said...

kure2 : eceh2 macam terasa jea dulu2 kot =p