Tuesday, 8 February 2011

apa ada pada hari selasa..tahu ke?? rugi kalau tak baca

salam hari selasa malam rabu


yehaaa..mesti ramai yang dah bergolek2 sekarang ni..macam2 skil dan gaya..jangan fikir yang bukan2 pulak..jangan buat yang tidak2 yea..cinonex rasa nak buat entry lagi malam ni..biasa cube stil kan 3 entry satu hari..tapi hari ni rasa gatal nak menenyeh keypac ni..entry banyak tapi saja nak peram dulu..


korang tahu ape yang ada pada hari selasa??..kalau tahu meh angkat tangan ramai2 yang tak tahu pun angkat jugak sebab buat2 tahu yea..haha


antara perkara2 yang berlaku yang tak berapa elok pada hari selasa ni ialah potong kuku pada hari selasa sebab keluarnya kesihatan dan masuknye penyakit..dan hari selasa juga adalah hari atau malam bagi mereka2 yang mengamalkan ilmu2 yang tak berapa nak bagus ni ha mengadakan upacara nye la..bukan hari khamis malam jumaat atau sebagainya la..hari2 lain pun ada yea..



dan kite juga sebagai seorang muslim..meminta agar hari kematian tidak jatuh pada hari selasa..sebab tak berapa elok hari seelok2 nye biar la hari jumaat penghulu segala hari saidul aiyam..apa yang cinonex tahu di akhirat nanti golongan yang meninggal dunia pada hari selasa adalah golongan yang terakhir perkiraan nya sebab ini adalah golongan yang mengamalkan benda2 yang tak elok dan sihir2 ni la...allahualam

salah silap sila perbetulkan yea..




p/s..tak lama dah..lepas ni buybye la ko yea..jangan merayu menagih simpati pada cinonex setelah hampir 2 tahun bersama..

9 comments:

My Name is Mar said...

Hah.. Selalunya hari selasa adalah hari ayah selalu marah-marah..
Jadi.. Bila tiba selasa..
Kami anak-anak dia akan jadi baik..
Hahaha:D

Ahmad Faris said...

hari yang sesuai kita makan megi

tungkaran hati.blogspot said...

blog walking....! nice blog to watch out.

De Mois said...

Hoho..yeke?? Tak tau pula. Yang tau hari selasa ada kelas macam biasa. Boring..haha

Terbaru di SuaraSendiri
Wikileaks : Ariel tiada dalam penjara - Musa Hassan

eiv hazri said...

owh begitu ewk....baru sy taw.....

cinonex coreyan said...

@My Name is Mar:oo biasa hari lain nakal la yea..=p

cinonex coreyan said...

@Ahmad Faris:hari selasa jea ke?..hari lain makan megi gak kan..hehe

cinonex coreyan said...

@De Mois:oloh cian nye..cinonex dah lame simpan buku2 semua dalam stor..=p

cinonex coreyan said...

@eiv hazri:holaaa..