Tuesday, 22 February 2011

perot penuh ilmu

as salam selasa


helooo..lemau memang lemau bila tiga hari tak bekerja..rasa macam nak balik tido jea bila tengok muka member2 yang lebih lemau dari mod cinonex hari ni..bila masuk jea tengok muka sama..ace cube masuk2 jea tengok muka bienda ke syarifah aini ke..ha syarifah aini?? cinonex tak minat pun saja jea nak mencarut pagi2 ni ha..


perot penuh ilmu biasa nye dada yang penuh ilmu..kenapa perot kenapa tak kepala ke kaki ke siku ke penuh ilmu..kenapa perlu perot..dah la spesis jenis perot jalan dulu..nak tengok kaki pun tak nampak agak nye..lantak la labu perot ko bukan perot cinonex..


kenapa tiba2 jea cerita pasal perot ni..ish2 pagi2 lagi dah mengarut..yela rasa macam dah lama tak update..padahal baru jea dua hari..haha



p/s..mahu mencari semgat yang hilang sambil nyanyi lagu xpdc..





2 comments:

Dda Ly said...

jom jom sesame cari semangat yg ilang tuh..

jemput ke rumah,
http://laydie-dda.blogspot.com

keep in touch ♥

cinonex coreyan said...

@Dda Ly: jommmmmmmmmmm..hehe