Tuesday, 22 February 2011

semua gila

as salam


yehooo..waa sungguh rasa perit dihati ini..mujur masih lagi kesabaran cinonex menebal..kalau menipis dah lama mengamuk agaknye..


semua gila pc gila lappy gila fb gila orang gila semua la cinonex jea tak gila..kalau dah gila tak ada nye cinonex nak update entry ni ha dah..silap2 on the way ke tanjung..ape yang berlaku pun cinonex tak tahu bukan sebab virus ok...blog cinonex selamat untuk di lawati cinonex dah cek pun..


mungkin keadaan yang kelam kabut sejak akhir2 ni..macam2 berlaku perkara gila yang terjadi..gila2 memang gila la..





p/s..jangan cinonex yang gila lepas ni sudah..korang lagi gila lepas ni..


4 comments:

Nur Liyana said...

oit..asl sumer org gila nie..naik gila yana baca..hahhahhahahha

cinonex coreyan said...

@Nur Liyana: jangan2..hehe

khairul hisyam said...

yang penting update, so tau kamu juga bukan gila

cinonex coreyan said...

@khairul hisyam: yea betol2..gila macam2 ada sekarang ni..hehe