Wednesday, 2 March 2011

bila lelaki bersanding

assalam rabu


helooo..balik2 kampung jea orang kawen..kawen2 jea orang kampung..nak tunggu cinonex lambat lagi la..bukan tak laku ok..saje jea malas nak cerita lebih2..gadis kalau tengok cinonex mencicit kejor macam lalat hurung taik tau..tapi cinonex bukan taik la..haha


ramai yang sebaya dengan cinonex dah kawen..dah beranak pinak pun..cucu jea belom ada..cucu sedara ada..dulu cinonex pernah buat satu entry pasal bila perempuan naik kereta mewah..nak bace tenyeh sini..


tak tahu la kenapa bila lelaki kawen dan bersanding atau sebagai nye mesti pakai cermin mata hitam..nak cover pekebendanya nye..nak kate malu bukan tak pakai seluar..nak kate mate sepet ramai jea orang mate sepet..sepet itu kan tak semestinya amoi..kenapa perlu pakai cermin mata??..bila pakai boleh tambah hensem eak..


macam2 rupa macam2 gaya ada..lantak la labu tak menganggu cinonex pun..bukan minta duit cinonex beli cermin mata tu pun..







p/s..serabut perot rasa..bila line internet opis ni nak ada ha..tak kan nak suruh cinonex tolong bayarkan kot..









No comments: