Wednesday, 2 March 2011

ghaib secara tiba tiba

assalam rabu


heloooo..masuk opis pagi2 jea dengar lagu jiwang dah..naik berbuih telinga dengar..taik telinga melompat2 nak keluar..coi betol la sapa yang pasang lagu tu..tapi kenapa bunyi lagu tu datang dari pc cinonex..haha


saja mahu ceria2 kan di pagi hari..sebab semalam cinonex hilang ghairah nak berblogwalking sebab shoutmix, cbox segala adik2 beliau tak boleh nak buke..semua nye tak keluar..pelik bin ajaib sungguh..cinonex sorang jea ke yang kene macam tu atau ada orang lain yang senasib dengan cinonex..


mujur masuk opis pagi ni dah ok..kalau tak mahu cinonex hentak pc ni..lepas tu cucuh dengan api..ok gila nak buat kerja macam tu..tak pasal2 cinonex nak menganti harta opis ni ha..






p/s..tiba2 jea semangat bak bw tu ada balik..peace








2 comments:

HATYCIKNUURUL said...

uit,cinonex,.same la kjadian tu ngn kite,.3hr lpas,shoutbox,mix sgale tu xkuar!geram je rse,asal tah!.at las,CN bt baru,muahaha,..

cinonex coreyan said...

@HATYCIKNUURUL: ho tu la pasal..trus ilang seleran nak bw..hehe