Friday, 4 March 2011

kalaulah jiwa boleh di ukir

assalam saidul aiyam


helooo..tak berkesempatan nak bw dan nak mengupdate lebih2..masa dan mood yang terbatas..jangan nak layan lah lagu2 dalam diri tu..kalau la jiwa boleh di ukir dah lama diukir supaya keadaan dan mood lebih tenteram sebab dah tahu..


jika jiwa boleh di ukir gambar senyum ari ni dah lama cinonex ukir..buleh senyum sepanjang hari..tapi jangan la setiap mase senyum jea..karang orang kate shot pulak, urat putus ape..hehe


bukan ape saje nak layan lagu ni ha..


lirik ukiran jiwa - awie

Kedamaian yang ku cari
Masih belum terbukti
Jauh lagi perjalanan ini

Jiwa tak pernah tenteram
Kasih lama tenggelam
Di lubuk hati yang paling dalam

Berlumutlah ukiran impian
Entah berapa lama
Harus ku nanti
Sinar kasih sayang menyinari kembali

Dengan nada lagu dan irama
Ku luahkan jua rasa kecewa
Semoga kau dapat mendengarnya
Semoga terbuka pintu cinta… mu
Yang pasti hujan tak berterusan
Matahari kan tetap terus bersinar

Kini terbukti apa yang di nanti
Dengan rela ku lepas kau pergi
Telah sedekat kenangan terpahat
Di ruang tak bertempat oo… ho…

Dengan nada lagu dan irama
Ku luah kan jua rasa kecewa
Pada cinta yang dahulu kita
Ukirkan bersama…
Di ruang asmara
Di bumi yang nyata
Di dunia kita…





layankan aje..nak tengok video ke lagu ke rajin2 la cari sendiri yea..internet cinonex lajuuuuuuuuuuu sangat nak upload video semua ni ha..semua nak kene suap..ke nak cinonex suapkan ibu jari kaki dekat lubang idung korang..senang sikit nak bernafas..












10 comments:

HATYCIKNUURUL said...

garang tol cinonex semnjak due menjak neh,..ehh,haha,.gurau je,.hehe

KuLiN said...

hahhahaa....grg noh...nak suap ibu jari kaki..hahah

cinonex coreyan said...

@HATYCIKNUURUL: nampk jea garang..tapi hati baik..=p

cinonex coreyan said...

@KuLiN: hehe..garang eak..takut ke??

topimagine said...

suke sume lagu awie :)

ch!natsu said...

xtau lagu nie.. T_T
ok nnti cr kat utube.. uhuu~

A'IM said...

pahat kat batu... sure cantek

cinonex coreyan said...

@topimagine: lagu awie tang rock ke jiwang2..hehe

cinonex coreyan said...

@ch!natsu: buleh2,sila2 jgn malu2 nak cari..hehe

cinonex coreyan said...

@A'IM: nak pahat gune ape..hehe