Saturday, 5 March 2011

model keretapi terkecil di dunia

assalam


helooo..menaip entry selepas isya dan mungkin ada yang tengah mencekik di malam hari..bawa2 la berenti menyuap tu..sambung2 la esok pulak yea..tak kire la yang besar ke kecik bulat lonjong dan adik beradik nye la..


cinonex suke benda2 yang kiut miut ni..macam cinonex jugak kiutttt jea..pangggg kene pelempang ko cinonex muka senget sebeloh ada hati kate kiut..cukup2 mukadimah untuk entry ni..ni ha die model keretapi terkecil dunia..


macam mane la diorang ni buat benda2 yang kecil ni ha..yang besar tu lain cerita la..





nak tengok video die ni ha..jangan tak percaye keretapi ni boleh bergerak..






p/s..dunia2..macam2 ade..manusia sudah berevolusi wey..




20 comments:

Jamiel said...

Kreatif dan teliti nye org yang buat ni..

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz said...

wah...kecik gileeeeeerrrrrrrrrr

cinonex coreyan said...

@Jamiel: yup..sabo jela nak buat benda ni agaknye..

cinonex coreyan said...

@Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz: yea..cinonetttt jea..hehe

ked :) said...

stylo gila.
nak terkeluar biji mata klau ada dpan mata.
wahhh :)

cinonex coreyan said...

@ked :): jagn2..kalau terkeluar kang cane nak masukn blk

azharr said...

besaq kuman...hehe

yaya_flanella said...

pehh..

SyAE SyEa said...

smart :)

cinonex coreyan said...

@azharr: besar nye kuman..kuman pelakon tu ke?=p

cinonex coreyan said...

@yaya_flanella: puh puhhh..hehe

cinonex coreyan said...

@SyAE SyEa: smart macam cinonex..hehe

Fizi said...

wow....smart giler kete api tuh.

Reiza Judis said...

ihh... kecil sangat.. visit here

Ct Aja said...

cute....

cinonex coreyan said...

@Fizi: smart macam cinonex ke..hehe

cinonex coreyan said...

@Reiza Judis: yup sngt kecill..tu la memikr macam mane la diorang ni buat..

cinonex coreyan said...

@Ct Aja: cinonex cute!! terima kasihh

hazari. said...

uhh, habis tu ape die nak buat ?

cinonex coreyan said...

@hazari.: maksud buat ape tu..hehe